x

Ferrari Purosangue već ove godine na proizvodnim trakama

Ferrari Purosangue se očekuje kao model s povišenim odstojanjem od tla, petoro vrata i četiri mjesta za sjedenje.

Najavljen je da će biti predstavljen u formi kupeolikog krosovera, a s obzirom na činjenicu da pričamo o dijelu italijanske egzotične i supersportske marke, sigurni smo da će ponuditi i neke vanserijske dinamičke osobine.

Ferrari će tako krenuti stazom kojom nikada nije išao i za koju vjerujemo da bi duboko potresla čuvenog Enca Ferarija da je za života znao kuda sve ovo vodi. Ipak, ovo nije nikakva novina i iz doba Serđa Markionea još znamo da će se on desiti, uprkos tome što mu se slavni menadžer dugo opirao.

Sada imamo i zvaničnu potvrdu da će prvi ikada SUV s amblemom Ferrarija ući u masovnu proizvodnju (uslovno rečeno), već tokom 2022. godine, dok se s prodajom kreće već naredne.


Međutim, prezentacija prvog modela Ferrarija s povišenom pozicijom sjedenja se može posmatrati i na drugi način. Naime, nisu rijetki oni koji smatraju da dolazak krosovera s oznakom Purosangue predstavlja dokaz da ovaj tip karoserije može biti podesan za superautomobile kojima je sport u krvi.

Ako Lamborghini može s velikim uspjehom nuditi Urus, a Aston Martin DBX dok u isto vrijeme čak i Bentley i Rolls-Royce proizvode modele Bentayga i Cullinan, onda može i Ferrari. Ipak, iako smo od ranije znali o razvoju Purosanguea i imali ovlaš najave o ovogodišnjem pokretanju proizvodnje, sada smo ih dobili i u zvaničnoj formi.

Pa opet, modeli poput pomenutih Urusa, DBX-a, Cullinana i Bentayge nisu baš za svakoga, pa tako to neće biti ni Ferrari Purosangue.


Očekivana cijena je negdje u rasponu od oko tri stotine hiljade evra, pa čak i do pola miliona evra, kako u kojoj verziji i kako na kom tržištu.

Ne sumnjamo da će se bogataši polomiti oko toga ko će prvi da ga utjera u svoju garažu, jer je zabilježena ogromna inflacija u protekloj deceniji, a društvo je postalo preplavljeno novim slojem ultra imućnih, dok polako srednja klasa nestaje, prenosi AutoRepublika.


(Nezavisne novine)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.