Još sposobnija
Nissan u Birminghamu predstavio Navaru Off-Roader AT32
Nissan je prošlog mjeseca patentirao ime "Off-Roader", a potom je na Sajmu komercijalnih vozila u Birminghamu predstavio Navaru Off-Roader AT32.
Nissan Navara Off-Roader AT32 predstavlja direktnog rivala Fordovom Ranger Raptoru, kao i drugim sportskim pickup kamionetima.
Terenac je razvijen u saradnji s kompanijom Artic Trucks s Islanda, koja je specijalizovana za proizvodnju vozila s pogonom na sva četiri točka, koja se mogu kretati po gotovo svim terenima.
Oznaka AT u imenu predstavlja ime partnerske kompanije, a broj 32 se odnosi na 32-inčne gume postavljene na 17-inčne naplatke od legura. Gume su specijalno odabrane zbog njihovih performansi na asfaltu i off-road terenu.
Navara je dobila i specijalni ovjes kojim je povećano rastojanje od tla na 24,3 mm, a maksimalni nagib iznosi 35 stepeni.
Kupcima koji žele ultimativne off-road mogućnosti je na raspolaganju prednji diferencijal s opcijom zaključavanja i produženi vanjski usisnik zraka, koji Navari omogućava kretanje dubljom vodom te štiti motor od vode i prašine. Prednji diferencijal sa zaključavanjem može raditi sa standardnim stražnjim diferencijalom sa zaključavanjem za bolju trakciju na različitim površinama. Ostala poboljšanja uključuju zaštitu podvozja i veće lukove točkova.
Vizuelno Navara Off-Roader AT32 mnogo obećava, ali iz Nissana nema informacija o eventualnim poboljšanjima njenog 2,3-litarskog biturbo dizelskog motora. Čini se da on i dalje razvija 188 KS i 450 Nm obrtnog momenta te da se snaga prenosi na sva četiri točka. Fordov motor u Raptoru isporučuje 210 KS i 500 Nm obrtnog momenta.
Napredna tehnologija je preuzeta od standardne Navare, a uključuje sistem za pomoć pri kretanju uzbrdo, pomoćni sistem za spuštanje nizbrdo, sistem automatskog kočenja u hitnim situacijama, kao i sistem koji omogućava praćenje okoline vozila posebno koristan pri parkiranju i prelasku preko teškog terena.
(Klix)
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.