Opel Experimental pruža jasan uvid u budućnost branda
Njemačka energija: Opel Experimental utjelovljuje tri glavne značajke branda
Odvažan i besprijekoran: novo poglavlje u Opelovoj filozofiji dizajna uz 4D Opel Vizor
Slikanje svjetlom: elektrokromatski materijali uranjaju putnike u ambijentalno
osvjetljenje
Rüsselsheim. Opel pokazuje kako će pristupati budućnosti uz svoj zapanjujući novi
koncept Opel Experimental. Uz ultra moderan dizajn vanjštine, Opel Experimental pruža
jasnu viziju u kojem će se smjeru Opelov brand kretati sljedećih godina. Istaknute značajke
uključuju vrhunsku aerodinamičnu učinkovitost, prostranu, osvijetljenu unutrašnjost s
laganim sjedalima i najnoviji head-up display. Ovaj električni crossover proslavit će svoju
svjetsku premijeru na ovogodišnjem sajmu IAA Mobility u Münchenu (od 5. do
10.09.2023.), gdje će zasigurno privući pažnju i novoj publici predstaviti Opelovu viziju
održive individualne mobilnosti.
„Opel Experimental daje nam uvid u nadolazeće modele i tehnologije, u budući dizajn, pa
čak i u novu eru i budućnost branda. Zapanjujući novi konceptni automobil predstavlja
vodilju i još jednom pokazuje Opelov predvodnički duh”, izjavio je glavni izvršni direktor
Opela Florian Huettl.
„Naš novi Opel Experimental pruža ekstremniju interpretaciju naše filozofije odvažnog i
besprijekornog dizajna. Oblikuje našu viziju budućnosti. Mnogi elementi njegova dizajna i
načina razmišljanja koji ga je oblikovao bit će vidljivi u budućim modelima. Dizajn vanjštine
donosi optimizirane aerodinamične performanse u kombinaciji sa zapanjujućom siluetom,
dok unutrašnjost nudi sveobuhvatno i emocionalno korisničko iskustvo”, dodao je Mark
Adams, potpredsjednik za dizajn.
Jedna od najupečatljivijih značajki uglađene siluete Opel Experimentala nedostatak je
kroma. Umjesto njega, dodatno vanjsko osvjetljenje i odvažna kontrastna grafika daju
osobnost i sofisticiranost već impresivnim proporcijama. Konačno, učinkovitost električnog
crossovera temelji se na vrhunskoj platformi Stellantis BEV, a opremljen je i električnim
pogonom na sve kotače. Dramatičan zaoštren profil ima odvažan i besprijekoran dizajn
čistih površina kako bi se naglasila njegova zapanjujuća pojava. Čak su i tradicionalne
bočne retrovizore zamijenile potpuno integrirane kamere od 180 stupnjeva na C-
stupovima, dok oštra, dominantna izbočenja na lukovima kotača naglašavaju samouvjeren
stav.
Na prednjoj strani nova, osvijetljena Opelova munja ponosno je smještena u središtu
prepoznatljivog Opel Kompasa, vodećeg elementa Opelove filozofije dizajna. Okružena je
produljenim karakterističnim krilnim osvjetljenjem na vodoravnoj osi, dok osvijetljeno
središnje izbočenje na poklopcu motora pojačava dramatičan učinak. To se zatim ponavlja
na stražnjoj strani s upečatljivim i prepoznatljivim svjetlima za kočenje izrađenim
vrhunskom tehnologijom osvjetljenja i sofisticiranom tehnologijom stakla, te kombinira s
odvažnim natpisom Opel – umjesto logotipa s munjom na stražnjem dijelu – koji formira
središnji element. Oko prednjeg kompasa nova je generacija 4D Opel Vizora. Nova
dimenzija napredna je tehnologija praćenja ceste i prometa koja uključuje senzore, lidar,
radar i sustave kamera.
Pametna aerodinamička rješenja i detox prostora
Elegantna i uglađena silueta Opel Experimentala temelji se na učinkovitoj izvedbi, a
konceptni automobil nudi i pametna i optimizirana aerodinamička rješenja. Aerodinamična
zakrilca sprijeda i straga povećavaju aerodinamičnu učinkovitost, kao i stražnji difuzor.
Podiže se ili uvlači ovisno o situaciji u vožnji. Osim toga, gume izrađene u suradnji s
Goodyearom izrađene su od reciklirane gume i postavljene na Ronalove naplatke s
aktivnom funkcijom dodatnog povećanja aerodinamičke učinkovitosti.
Dok prema vanjskim dimenzijama Opel Experimental pripada kompaktnom C segmentu,
unutrašnjost se može pohvaliti prostranošću D segmenta. To je omogućeno detoxom
prostora (pročišćavanje prostora) unutar Opel Experimentala. Upravljač se besprijekorno
preklapa kada se ne upotrebljava. To omogućuje sustav „upravljanja putem žice“, koji
dodatno smanjuje težinu uklanjanjem mehaničkih komponenti za upravljanje. Osim toga,
lagana prilagodljiva sjedala kombiniraju tanku, ali izdržljivu strukturu s 3D mrežastim
tkaninama. Time se osigurava iznimna udobnost sjedenja na koju su korisnici navikli u
Opelovim vozilima, dok se istovremeno doprinosi oslobađanju prostora unutar konceptnog
automobila.
Pure Experience, Pure Pad – čisto zadovoljstvo
Pristup pročišćavanja nastavlja se Pure Experience pristupom u unutrašnjosti vozila.
Vozači mogu personalizirati informacije prema vlastitim potrebama na tankom Tech
Bridgeu, novoj interpretaciji Pure Panel zaslona koji se nalazi u aktualnim Opelovim
modelima. Umjesto konvencionalnih zaslona, informacije ili zabavni sadržaji prikazuju se
pomoću tehnologije proširene projekcije koja je podržana umjetnom inteligencijom i
glasovnim upravljanjem.
Plutajući, prozirni Pure Pad nalazi se ispred prednjeg naslona za ruke. Može se
konfigurirati prema vozačevim osobnim preferencijama, omogućavajući trenutačni pristup
najčešće korištenim kontrolama.
Opel Experimental utjelovljuje sve glavne značajke Opelova branda – detox, Modern
German i zelene inovacije – no ide i korak dalje izražavajući emocionalni pristup branda
održivoj mobilnosti. Elektrokromatski materijali uranjaju putnike u ambijentalno osvjetljenje
koje stvara savršeno ugodno okruženje. Osim toga, reaktivni materijali mogu poboljšati
funkcionalne reakcije. Primjerice, kada drugo vozilo uđe u mrtvi kut, na oblogama
odgovarajućih vrata i na head-up displayju prikazuje se upozorenje, čime se pruža dodatna
sigurnost za putnike i ostale sudionike u prometu.
Usredotočenostošću na prezentiranje jasne vizije budućnosti branda, Opel Experimental
nastavlja dugu i uspješnu tradiciju konceptnih automobila „made in Rüsselsheim”, tradiciju
koja je započela 1965. kada je Opel postao prvi europski brand koji je predstavio studiju
dizajna u obliku legendarnog modela Experimental GT.
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.