x

Nijedna automobilska marka ne bilježi rast prodaje kao Cupra. Impresivno

Kada je Seat 2018. odvojio Cupru kao zasebnu marku, mnogi su joj predviđali brzi kraj. No, pokazalo se da je ovakva odluka bila pun pogodak, o čemu svjedoče prodajni rezultati Cupre za 2022. godinu.

Cupra je brend koji izaziva mnogo kontroverzi. Mnogi ljudi je vide kao Seat u agresivnijoj karoseriji. Međutim, to ne mijenja činjenicu da ovakav poslovni model izvrsno funkcioniše.

O tome svjedoče i prodajni rezultati koji su iz godine u godinu sve bolji. U 2022. Cupra je nadmašila samu sebe, gotovo udvostručivši prošlogodišnji rezultat. U posljednjih 12 mjeseci Španjolci su prodali 152.900 automobila, a 2021. 79.300.

Najvažnije tržište prodaje pokazala se Njemačka, gdje je isporučeno čak 58.400 vozila. Velika Britanija je druga (14.400), a treća Španjolska (13.600).


Najpopularniji je bio Formentor. U 2022. pronašao je 97.600 kupaca, što čini gotovo 64 posto totalne prodaje.


Iznenađujuće, drugo mjesto pripalo je električnom Bornu s prodajom od 31,400 primjeraka.


Mnogo je naznaka da će 2023. biti još bolja jer će se ponudi uskoro pridružiti Tavascan, prvi potpuno električni SUV marke.

(automobili.ba)


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.