x

Zašto su vlasniku korejskog SUV-a za servis automobila tražili 104.000 evra

Treba se dobro raspitati koliki su servisni troškovi automobila koji se proizvode sa novom tehnologijom i u malim serijama.


U svim ispitivanjima kvaliteta vozila, Hyundai je uglavnom u vrhu po pouzdanosti, cijene usluga servisa su prosječne, ali tehnologija vodoničnih gorivnih ćelija je još rijetkost u današnjoj auto-industriji, a proizvodnja u malim serijama veoma skupa.

Kada je riječ o ovakvim astronomskim računima, obično su u pitanju troškovi popravke skupih hipersportskih automobila, ali postoje izuzeci.

Ako kupujete automobil sa novim tehnologijama, onda ste na nepoznatom terenu, sa puno pitanja, a jedno od njih su i troškovi servisiranja, piše Revijahak.

Vlasnik Hyundaija ix35 FCEV sa pogonom na vodonik dobio je servisnu ponudu za svoj SUV zbog čega je ostao bez riječi i van sebe. Procijenjeni trošak popravke za vozilo staro 7 godina (garancija 5 godina) iznosio je nevjerovatnih 104.000 evra.

Til Vestberg, biznismen iz Bad Homburga u Nemačkoj, kupio je novi Hyundai ix35 FCEV 2016. godine za 50.200 evra kao zamJenu za plug-in hibrid Toyotu Prius. Kako prenosi Auto Bild, koji je otkrio priču, kompaktni SUV sa vodoničnim gorivnim ćelijama radio je bez problema 7 godina, a vlasnik je u tom periodu prešao 84.000 km.

Ali sada se automobil pokvario, prikazujući poruku o grešci na ekranu svaki put kada vlasnik pokuša da ga pokrene.

Šta košta toliko?!

Ogroman račun za popravku se uglavnom pripisuje vodoničnim gorivnim ćelijama, koje koštaju 84.875 evra prije oporezivanja.

Izuzetno visoka cijena je posledica činjenice da je ix35 FCEV vozilo ograničene proizvodnje sa skupom tehnologijom i ograničenom dostupnošću rezervnih delova. Naravno, vlasnik neće platiti račun za popravku i ovo je kraj pomenutog automobila.

(B92)



KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.