x

Stigla super Alfa od milion evra

Mjesecima se nagađalo o novoj super Alfi i sada se pokazalo da su bili u pravu svi koji su najavili reinkarnaciju legende, modela 33 Stradale iz 1967. godine.

Istoimeni model se vratio u novom izdanju, a predstavljen je u Museo Storico Alfa Romeo u Areseu.

Pritom su u Alfi mogli biti rasterećeni jer je cilj samo pokazati javnosti što su to napravili, ali i ne opravdati ogromnu cijenu iz domena hipersportaka. Naime, svi primjerci, njih 33, unaprijed su rasprodani, vjerovatno nakon prve najave novog modela.

Nasljednik jednog od najljepših sportskih automobila u istoriji je očekivano zadržao DNA prethodnika, ali se pritom za naklonost esteta bori i nekim modernijim dizajnerskim elementima.

A sudeći po prvim fotografijama i reakcijama stručne kritike, u tome je uspio.

Niko ne zamjera primjenu karbona, kao ni prepoznatljiva svjetla eliptičnog oblika. Klasična srcolika maska ovdje se odlično uklapa, kao i retro okrugla svjetla pozadi. Jedan je to od automobila koji će iz svakog ugla plijeniti poglede, i to godinama i decenijama koji su pred nama.

Isto bi se moglo reći i za interijer s klasično osmišljenim kokpitom. Iako je ploča s instrumentima moderno koncipirana, ne može se zaobići duh nekih minulih vremena, posebno kad se vide fizički prekidači na centralnoj konzoli.

Dodatne poveznice s prethodnikom su vertikalno podizna vrata, kao i Poltrona Frau koža kojom su presvučena sjedala. Kupci su pritom mogli birati između dva stila, Tributo i Alfa Corse.

S tehničke strane nema iznenađenja. Kao što se pretpostavljalo, osnova je Maserati MC20 od kojeg preuzima monokok, ali i cjelokupnu tehnologiju. Isto vrijedi i za pogon, a to znači Nettuno V6 motor koji u Alfi daje 10 KS manje (620 KS), a koji pokreće zadnju osovinu.

Ova Alfa vozi do 333 km/h, ubrzava do 100 km/h za manje od 3 sekunde, a zahvaljujući Brembo kompozitnim kočnicama ima zaustavni put sa 100 km/h u manje od 33 metra. Pritom vozač može birati način vožnje, Strada za svaki dan i Track kojim će sići na trkaću stazu.

Predviđena je i električna izvedba, i to sa 750 KS i dosegom od 450 km.

Ponovimo da su svi primjerci rasprodani, ali i da će svi biti unikati krojeni po željama kupaca. Nakon svega rečenog i navodna startna cijena od oko milion evra zvuči prihvatljivije.

(Index.hr)



KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.